کهکشان دانلود

بیا تو دست خالی نمیری

کهکشان دانلود

بیا تو دست خالی نمیری

نقد بازی زیبای فرار از زندان

PB.jpg

بازی فکری مرحله ای و اکشن بسیار زیبا برای +16 ساله ها بعد از سریال پربیننده فرار از زندان اکنون بازی جذاب این سریال با گرافیک بسیار عالی در دو دی وی دی آماده فروش می باشد.

بازی Prison Break: The Conspiracy یک بازی اکشن هیجانی با عنوان برگرفته از سریال تلویزیونی به همین نام یعنی فرار از زندان که توسط شبکه فاکس تهیه و پخش می شد و توانست در مدت کوتاهی طرفداران بسیاری در میان علاقمندان به این ژانر فیلم ها پیدا نماید می باشد که توسط کمپانی ZootFly در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۱۰ برای کنسول های ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۳ و ومایکروسافت ویندوز منتشرگردید.

01.jpg

بدون شک بسیاری از علاقمندان این سریال تلویزیونی فوق العاده زیبا و هیجانی انتظار ساخت و طراحی بازی داستان فرار از زندان را داشته اند که این آرزو اکنون محقق شده است، نقش اصلی این بازی یک مامور کمپانی (Company) که در صورتی که این سریال را تماشا کرده باشید به خوبی با آن آشنا می باشید، به نام “تام پکستون” (Tom Paxton) است که به زندان ایالتی “فاکس ریور” برای یافتن این مسئله که چرا “مایکل اسکوفیلد” (قهرمان مجموعه تلویزیونی فرار از زندان)، کسی که هیچ سوء پیشینه ای از جرم و جنایت ندارد به یک سارق بانک تبدیل شده است.

داستان بازی بصور موازی با فصل اول سریال “فرار از زندان ” پیش می رود، پکستون با چندین کاراکتر که در سریال آنها را مشاهده نموده اید رو در رو می شود و وقایع کلیدی را از دیدگاه خود تجربه می کند. Prison Break: The Conspiracy با داستانی گیرا و جذاب موازی فصل اول سریال تلویزیونی تحسین برانگیز کمپانی فاکس شما را بگونه ای وارد دنیای Prison Break می نماید

02.jpg

اطلاعاتی در مورد بازی :

* شرکت سازنده بازی : کمپانی Deep Silver
* شرکت ناشر بازی : کمپانی ZootFly
* تاریخ رسمی انتشار رسمی بازی : 30 مارس 2010
* ژانر بازی : اکشن هیجانی، ماجراجویی
* سطح دشواری بازی : متوسط
* مدت زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت
* درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : Teen - مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی ۱۲ سال و بالاتر

03.jpg

این بازی زیبا تمامی تمامی نقاط قوت موجود در سریال تولویزیونی فرار از زندان را مانند داستانی گیرا و جذاب، کاراکترهای متمایز و اکشن با تعاملات سریع را دارا می باشد. با استفاده از مهارتهای بالا رفتن و حرکات مخفیانه، مامور پکستون مکانهای مختلفی از لوکیشن های موجود در سریال را می یابد که همگی بصورت دقیق و با جزئیات ظریف به تصویر کشیده شده اند.

بنابر اعلام Gamespot تمامی کاراکترهای اصلی سریال به غیر از دکتر” سارا تنکردی” برای شخصیت های خود در این بازی صحبت می کنند !!!

04.jpg

ویژگی های منحصر بفرد بازی Prison Break: The Conspiracy :

* چشم اندازی جدید بر داستان سریال فرار از زندان در جریان بازی
* بکار رفتن مهارتهای بالا رفتن و حرکات مخفیانه متعدد در لوکیشن هایی که در سریال مشاهده نموده اید
* تجربه وقایع Prison Break بگونه کاملا محسوس و واقعی به طرزی که هرگز تجربه آن را نداشته اید
* داستان گیرا و جذاب، رمزآلود که توسط نویسندگان اصلی سریال نوشته شده است
* صحبت نمودن تمامی کاراکترهای اصلی فیلم بجز دکتر “سارا تنکردی” به جای شخصیتهای خود مانند Dominic Purcell, Wentworth Miller, and Robert Knepper
* گیم پلی سبک مخفیانه وعمیق بگونه ای که کاراکتر اصلی می تواند در سایه ها راه برود، در صندوق ها مخفی شود، از پوششی به پوشش دیگر بغلتد، قفل ها را باز کند و…
* بکار رفتن عناصر حرکتی مختلف مانند پایین رفتن از لوله ها، بالا رفتن از میله ها، بالا رفتن از دیوارها وآویزان شدن از لبه ها و برآمدگی برای مخفی ماندن
و ...

ترینر بازی call of duty 6 modern warfare 2

    امروز دارم ترینر call of duty 6 رو میذارم امید وارم خوشتون بیاد
نمیوتونی بدون نظر بری اگه بری واقعا نامردیه
                                                                                                                                                                 
.
.
.
.

.
.
.
.
.
دانلود ترینر سوم (این هم مراحل رو هک مینه هم ترینره.)

بازی موبایل

ازی olympic hero که شامل چندین مرحله المپیک میباشد و بسیار جذاب و دوست داشتنی است ، این بازی محصول سال 2009 میباشد از گرافیک نسبتاً بالایی نسبت به بازی های جاوا برخوردار است و در سایز های 176x208 و  176x208 v2 و 240x320 و 352x416 برای تمامی گوشی های موبایل با پشتیبانی جاوا قرار گرفته است.


دانلود با حجم ۸۹۶ کیلوبایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

spider man 3

همراه با انتشار قسمت سوم مرد عنکبوتی شرکت های ساخت بازی هم نسخه سوم از این بازی هیجان انگیز که طرفداران زیادی هم دارد را منتشر کردند. با ساخت قسمت سوم بازی مرد عنکبوتی برای گوشی های همراه دنیای موبایل هم این هیجان را به سمت خود جذب کرد. در اینجا هم Spider Man 3  برای گوشی های مختلف ارائه شده است.


مرد عنکبوتی 3 برای موبایل - www.Ir-Tci.org


 فایل مربوط به گوشی خود را دریافت کنید.
 دانلود - با حجم 230 کیلوبایت ( سیمبیان 9.1 )
 دانلود - با حجم 290 کیلوبایت ( سیمبیان 8.1 )
 دانلود - با حجم 710 کیلوبایت ( گوشی های جاوا )
 پسورد : www.ir-tci.org  ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )

بازی جدید Fifa Street 3 ل

بازی جدید Fifa Street 3 برای گوشی های موبایل - جاوا

بازی موبایل بسیار زیبای FiFA Street یا همان فوتبال خیابانی طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. شرکت EA سازنده این بازی جذاب ، نسخه سوم این بازی را نیز با سبکی کاملا متفاوت به تازگی به بازار عرضه کرده است. این بازی در سایز های مختلف در سایت تخصصی موبایل قابل دریافت است. این بازی به علت جاوا بودن بر روی اکثریت گوشی های موبایل قابل اجرا می باشد.


Fifa Street 3 Java- www.Ir-Tci.org


 بازی فوق قابل اجرا بر روی کلیه گوشی های موبایل می باشد.
 دانلود - با حجم 130 کیلوبایت ( سایز 128x160 )
 دانلود - با حجم 140 کیلوبایت ( سایز 176x208 )
 دانلود - با حجم 649 کیلوبایت ( سایز 176x220 )
 دانلود - با حجم 655 کیلوبایت ( سایز 240x320 )
 پسورد : www.ir-tci.org